معجزه قدرت فکر
موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

در یک تجربه پزشکی مهم,گروهی از بیماران مبتلا به زخم معده,توام با خونریزی شرکت داشتند.ابتدا بیماران را به دو دسته تقسیم کردند.به دسته اول دارویی را تجویز کردند و به آنها گفتند این دارو کشف تازه ایست که علاج قطعی بیماری زخ...م معده می باشد,به دسته دوم گفته شد که این داروی تازه ایست که اثرات آن کاملا مورد مطالعه قرار نگرفته است.
در 70درصد از بیماران دسته اول و 25درصد از بیماران دسته دوم اثرات درمانی قابل ملاحظه ای مشاهده گردید.جالب اینکه به هر دو دسته از بیماران دارویی داده شده بود که به کلی فاقد هر نوع اثر درمانی بود.اثر درمانی فقط به اعتقاد و باور بیماران مربوط می شد.
ایمان چیزی جز یک حالت روحی نیست.نوعی تصور درونی است که رفتار های انسان را اداره می کند.ایمان ممکن است نیرو بخش باشد,مثلا ایمان به اینکه حتما موفق می شویم و به خواسته های خود می رسیم.همچنین ممکن است سست کننده باشد,مثل اعتقاد به اینکه کاری که می کنیم فاقد نتیجه است,یا عدم توانایی ما محرز است,یا کار فوق العاده مشکلی است و امثال ان.
اگر به موفقیت عقیده داشته باشید نیروی لازم برای رسیدن به آن در شما ایجاد می شود و اگر به شکست معتقد باشید, آن پیامد های ذهنی شما را به شکست می کشاند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 12:55 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان